Online

Als je mensen betrokken wilt maken en houden, bijvoorbeeld in een campagne, bij omgevingscommunicatie of in voorbereiding op een congres, dan kies je niet voor één middel, maar trek je alles uit de kast.

Je zet een website in voor informatiedeling en inschrijvingen, email nieuwsbrieven en LinkedIn voor het optimale zakelijke bereik, en alle social platforms om het onderwerp breed tot leven te roepen. Kunst is van alle uitingen geen losse communicatie-eilandjes te maken met random leuke berichten, foto’s en bewegend beeld, maar ze als organen te verbinden, zoals dat gebeurt in een vitaal lichaam.

Online communicatie

‘Online’ is in die vergelijking het bloed dat tussen die organen stroomt, het zenuwstelsel dat zorgt voor beweging. Het gaat pas stromen in dat lichaam als mensen er tijd en energie in willen stoppen. Daarom denkt MatersHermsen graag mee over de organische verbinding tussen alle ingezette middelen, om mensen vervolgens zo in vervoering te brengen en prikkelen dat ze daadwerkelijk tijd en energie willen steken in de interactie. Ze gaan dan volgen, lezen, reageren en delen. Hun hartslag wordt zo de hartslag van je online communicatie.

Start typing and press Enter to search