V&VN Magazine doorbreekt taboes in de zorg

Dat je als organisatie niet bang hoeft te zijn voor lastige kwesties, bewijst V&VN Magazine voor leden van de Vereniging Verpleegkundigen en Verzorgenden Nederland (V&VN). Het verschijnt acht keer per jaar en elk nummer heeft een thema: kanker, intimiteit, eenzaamheid, de nacht en hygiëne kwamen al voorbij. Daarbij gaat het magazine taboes niet uit de weg. Het zit vol persoonlijke verhalen, tips voor de werkvloer, kennistests, de laatste ontwikkelingen, ledenpeilingen en meer. Het magazine geeft de leden een trots gevoel en laat met de inhoud een gemeenschappelijk geluid horen naar de politiek. Wij zijn verantwoordelijk voor het ontwerp, de beeldredactie en vormgeving. Ook maken wij illustraties en infographics voor het magazine.

100.000 leden

Om het bereiken van 100.000 leden te vieren, maakten we samen met V&VN een feestnummer met talloze verhalen van hun bijzondere leden. Met uitvouwbare cover en schitterende 3D-ster om op te hangen. We verzorgden de beeldredactie en vormgeving. Naast het magazine maken we ook het jaarverslag en jaarplan van V&VN.

opdrachtgever: vereniging Verpleegkundigen en Verzorgenden Nederland (V&VN)
Maters en Hermsen: print, ontwerp, vormgeving, beeldredactie
doelgroep: 100.000 leden van de V&VN
wanneer: 2017 – heden
contact: Marjolijn Schoonderbeek

Start typing and press Enter to search

Send this to a friend