RAAD, inhoud en dialoog

KPMG bindt raden van bestuur en commissarissen aan zich door met ze mee te denken. RAAD staat voor de raad die de lezer krijgt in het magazine als onderdeel van een breder programma, en voor het advies dat de lezers elkaar kunnen geven. Als je een magazine maakt voor deze doelgroep kom je niet weg met platitudes. Zij weten immers wat er te koop is. Dus zoeken we naar verdieping, nieuwe invalshoeken, kruipen we in de haarvaten van de organisatie, sluiten aan bij hun belevingswereld en steeds veranderende uitdagingen. Dat leidt tot serieuze onderwerpen als robotisering, algoritmes, cyber security, board room dynamics en diversiteitsvraagstukken. Onderwerpen die soms ook een relativerende knipoog krijgen. Na vier jaar zijn het programma en het magazine een begrip geworden, mensen lezen en praten erover. KPMG laat het tijdschrift met liefde achter bij klanten en relaties. RAAD staat voor inhoud en dialoog en heeft de stijlvolle autoriteit verworven die past bij de doelgroep.

opdrachtgever: KPMG Nederland
Maters en Hermsen: concept, tekst, eindredactie, beeldredactie en vormgeving
doelgroep: bestuurders, commissarissen en toezichthouders
wanneer: sinds 2014
contact: Stephan van den Burg, Leonie Hage 

Start typing and press Enter to search

Send this to a friend