Drie doelgroepen in een magazine

In 2019 hebben wij het Nationaal Ouderenfonds geadviseerd bij het maken van een nieuw bladconcept voor hun externe magazine Goud. Samen met het Ouderenfonds analyseerden we de uiteenlopende doelgroepen, bepaalden doelstellingen, deelden creatieve ideeën en hielpen bij de opstart van het eerste nummer. Het nieuwe magazine Goud is voor iedereen die ‘samen ouder wil worden’ en verbindt drie van hun belangrijkste doelgroepen: ouderen, donateurs en vrijwilligers. Door te laten zien wat zij doen en door hun verhalen te delen, spoort het magazine ouderen aan om mee te doen aan activiteiten van het Ouderenfonds, zien donateurs de impact van hun bijdragen terug (en het belang om te blijven geven) en krijgen de vrijwilligers de boodschap hoe belangrijk en onmisbaar zij zijn.  

opdrachtgever: Nationaal Ouderenfonds
Maters en Hermsen: advies, begeleiding en coaching
doelgroep: donateurs, vrijwilligers, leden
wanneer: 2019
contact: Joke van Rooyen

Start typing and press Enter to search

Send this to a friend