Onze coaching

In 1993 stonden we aan de wieg van de bedrijfsjournalistiek. We brachten de journalistiek de bedrijfsbladen in omdat we vonden en nog steeds vinden dat elke doelgroep recht heeft op geloofwaardige verhalen. De term bedrijfsjournalistiek gebruiken we niet meer, maar de principes zijn gebleven. Want of je nu een krant leest of een personeelsmagazine, wat daar in staat moet actueel zijn, inhoudelijk kloppen en relevant zijn voor de lezer. Daarom stellen we in al onze media de lezer centraal. Wat wil die weten over het bedrijf of de organisatie waar hij of zij voor werkt of lid van is? Daarbij passen we journalistieke principes toe. Hoor wederhoor, fact checking. En we gaan de emotie niet uit de weg, al onze media gaan over mensen. In de loop der jaren kregen fotografie, beeld en vorm een steeds belangrijker rol in onze media. Zo ontwikkelden we een typische en herkenbare Maters & Hermsen stijl. We wonnen er al vele prijzen mee.

Al jaren delen we onze vakkennis met communicatieprofessionals. Sommige van onze redacteuren zijn ook coach en trainer en geven maatwerk trainingen, persoonlijke coaching of coachen hele redacties. Creatief leren schrijven, een bladconcept bedenken, schrijven voor social media, emotie in je blad brengen: alles wat we zelf toepassen in de praktijk, kunnen we een ander leren.

Meer weten over onze coaching? Check het portfolio of neem contact op met Leonie Hage of Caroline Togni.

Start typing and press Enter to search

Send this to a friend