
Onze aanpak
Geen communicatievraagstuk is hetzelfde, een standaard aanpak hoef je van ons niet te verwachten. Wat wel? We benaderen elke opdracht journalistiek. Of het nu gaat om een tekst, een video of een compleet festival, eerst verdiepen we ons in inhoud en wie die inhoud tot zich neemt. Gevolgd door de vraag: hoe gaan we dat doen? De hoe-vraag vormt het vertrekpunt voor een creatief denkproces. Meestal weten we vrij snel welke media, genres en invalshoeken goed bij doel en doelgroep passen. En soms graven we samen met onze opdrachtgevers door tot we het allerbeste idee voor een event, magazine of crossmedia campagne hebben. Waar we ook voor staan: geloofwaardige communicatie, een voorwaarde om gezien en gehoord te worden. Dat is wel eens balanceren, want wat mensen willen weten is niet altijd wat organisaties willen delen. Toch stellen wij in onze communicatie altijd de lezer of de bezoeker centraal. Die wil je bereiken, horen, raken, beroeren, aan het denken zetten, in beweging krijgen.
En dat is de kern van wat wij al 27 jaar doen, met onze verhalen en media mensen bewegen.