Opleiding Crossmediale Concepten

Opleiding Crossmediale Communicatieconcepten
Van redacties en communicatieafdelingen wordt in toenemende mate gevraagd om crossmediaal te denken en te doen. Dat begint met een vernieuwend concept. In deze vijfdaagse strategische én praktijkgerichte opleiding ga je met vakgenoten op basis van een gedegen organisatieanalyse crossmediale communicatieconcepten ontwikkelen.

Voor wie?
Ben jij als communicatieprofessional verantwoordelijk voor het concept of de contentstrategie van je organisatie en adviseer je daarover directie en management? Dan is deze opleiding iets voor jou. Onze docenten, die dagelijks werken op het snijvlak van strategie en creatie en jarenlange ervaring hebben met door lezers gewaardeerde en prijswinnende concepten, leren je media ontwikkelen die elkaar versterken. 

Kost dat?
De cursus bestaat uit vijf dagen in onze opleidingenruimte met drie weken ertussen om praktijkopdrachten uit te voeren en kost €2.975,- inclusief materiaal en lunch

Krijg ik dan?
• les van ervaren makers, sterk in publieksgericht, geloofwaardig en creatief
• theorie, maar vooral praktijk: 'gisteren in de praktijk, vandaag in de les, morgen weer in de praktijk'
• organisatieanalyse, contentstrategie met onderbouwde keuzes voor doelgroep en kanalen
• inspiratie, ideeën, inhoud en vorm, kracht van verschillende media
• opstellen budgetten en planningen
• opzetten en/of verbeteren van een creatieve organisatie
• presentatie en geaccepteerd krijgen van concepten, pitchen en onderhandelen

Meld je nu aan of vraag om meer informatie
Ik wil me inschrijven. Ik lees liever eerst nog wat meer. Ik vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

Contactformulier

Je wilt advies op maat over opleidingsmogelijkheden?

Maters & Hermsen
Herengracht 48
2312 LE  Leiden
Telefoon: 071-513 34 30
E-mail: info@matershermsen.nl